Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Rakietka | użytkownik

imię i nazwiskomagda adresWarszawa zarejestrowany06.09.2007 @18:05:45 ostatnio na stronie26.09.2010 @11:22:15

POSZUKIWANIA...Eksperyment...a przede wszystkim zabawa tym co robię...Jak na razie niestety jeszcze, a może i stety nie znalazłam swojego stylu w fotografice...podoba mi się tak wiele, że chcę tego wszystkiego spróbować...interesuje mnie jak na razie każdy temat: portret, postać, pejzaż, martwa natura...
Każde ze zdjęć, które zrobię przerabiam w photoshopie...coś dodaję, coś ujmuję, zmieniam kolor, klimat zdjęcia, to znów wycinam czy inaczej kadruję...


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu11876847
digarty16 komentarze360 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Nataliaaa    04.03.2008 @20:36:32
Dzięki za pozytywną ocenę
~Adam3    04.03.2008 @20:18:41
pozdrawiam.
~Villete    03.03.2008 @18:09:43
dziekuje;]
~mareeoosh    28.02.2008 @13:23:42
dziekuje za slowa uznania...

btw ocenilem zasadniczo jedna prace ale jesli masz problemy z dowartosciowaniem to polecam poszukanie dobrego psichologa.
a ewentualna polemike moze przenies na priv
~mareeoosh    28.02.2008 @13:08:39
zastanow sie moze zanim cos napiszesz..
nie rozumiem dlaczego niektorzy traktuja digart jako kolko wzajemnej adoracji.
Twoje zdjecia moze zobaczyc kazdy i kazdy moze ocenic wiec zamiast wpisywac 10tys kropek w opisie napisz cos co obca osobe przekona do tej fotki.
Srednio mi sie podobaja pozostale fotki a jesli chodzi konktretnie o c_II - to zdjecie jest dla mnie bez uroku, bez przekazu, ordynarnie obrobione w PS, na pewno nie ero (jesli takie mialo byc)
~Izunka    27.02.2008 @22:26:46
dziekuje...
_______
...nie dziękuj
oceń.......
~Caska    26.02.2008 @00:24:28
dziękuję
_______
...catch me if you can...
^PokahontaZz    25.02.2008 @23:19:12
dziękuję
pozdrawiam:D
_______
w moim ciele lawa .
~crunk    25.02.2008 @19:21:08
akty robił krzysiek czyli ja
_______
Pick it, Pack it
Fire it up, come along
And take a hit from the bong
~crunk    25.02.2008 @18:59:23
tylko modelka by sie jeszcze przydała
_______
Pick it, Pack it
Fire it up, come along
And take a hit from the bong
~crunk    25.02.2008 @18:59:00
wielkie dzieki postaram sie coś zrobic w ta strone i zadziałac :D
_______
Pick it, Pack it
Fire it up, come along
And take a hit from the bong
~crunk    25.02.2008 @18:53:00
Dzieki. A co do aktów nie mam jakos pomysłu na nowe blokada
_______
Pick it, Pack it
Fire it up, come along
And take a hit from the bong
~mockingbirdd    24.02.2008 @19:11:34
jakby jeszcze możliwości były xD
_______
and when i'm gone...just carry don't mourn.
~mockingbirdd    24.02.2008 @18:53:56
też tam byłam, ale kurczę osiem lat temu.
niestety wtedy nie posiadałam aparatu jeszcze...
_______
and when i'm gone...just carry don't mourn.
~issu    24.02.2008 @18:46:05
danke
~headless    24.02.2008 @18:26:13
bardzo mnie miło, dzięki
_______
życie jest piękne.
~AbstractMode    22.02.2008 @14:06:45
~sevastian    20.02.2008 @11:29:59
dziekuje
~JustMyself    20.02.2008 @09:29:03
dzięki
_______
"Gdybym chciał, mógłbym podciąć jej skrzydła i wówczas byłaby moja.
Ale nie mogłaby latać, a ja kocham ptaki..."
~cocomad    20.02.2008 @09:07:55
Dzięuję
_______
spoko kefir.
~gibi    18.02.2008 @23:10:43
a dziekuje bardzo
~MrsRedHead    18.02.2008 @17:20:02
_______
nie dziękuj a oceniaj
~mesztre    18.02.2008 @00:12:40
dzieki...zapraszam ponownie..ja bede zagladal.
_______
Trzeba mieć fantazje ...i Canona!
~youngwind    17.02.2008 @20:56:54
Bardzo dziękuję za miłe słowa
~satamakija    17.02.2008 @18:27:56
dziekowac:DDD
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt